צה"ל: למעלה מ-120 יעדי טרור הותקפו: מתחמי צבא ומנהרה

קובי פינקלר No Comments on צה"ל: למעלה מ-120 יעדי טרור הותקפו: מתחמי צבא ומנהרה

דובר צה"ל מוסר כי במהלך התקיפות ברצועת עזה כנגד יעדי חמאס, הופצצו למעלה מ-120 יעדי טרור, בתוכם 4 בניינים רבי קומות ברצועה, מחסני אמל"ח תת קרקעיים, מנהרת טרור שחצתה לישראל ומפקדות חמאס | צפו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התקיפות נמשכות כל העת: לפני מספר דקות תקפו מטוסי קרב של צה״ל מבנה בן שש קומות בשכונת רימאל בצפון הרצועה, בו שכנו משרדים של ארגון הטרור חמאס. המבנה שהותקף משמש את מנגנון הביטחון הכללי והמודיעין הצבאי של ארגון הטרור חמאס.

WhatsApp Image 2019-05-04 at 20.38.21

ארגון הטרור חמאס משתמש במבנה לצרכים מבצעיים הכוללים הגנה והסתרת תשתיות טרור תוך התעלמות ממיקומו של המבנה בלב שכונת מגורים. הביטחון הכללי הינו מנגנון של ארגון הטרור חמאס המורכב ממספר מנהלות כאשר כל מנהלת אמונה על משימה מסוימת. בשנה האחרונה הותקפו ארבעה מבנים שונים של מנגנון זה דבר שהוביל לפגיעה ביכולותיו.

photo_2019-05-04_20-32-18

מוקדם יותר היום מסר דובר צה"ל, כי מטוסי קרב של צה"ל תקפו בשעה האחרונה עשרות יעדי טרור נוספים של ארגוני הטרור חמאס וגיהאד האיסלאמי פלסטיני ברחבי רצועת עזה.

בין היעדים שנתקפו אתר ליצור אמצעי לחימה רקטיים של ארגון הטרור חמאס, שנמצא בתווך התת-קרקעי במרחב נצרים. האתר ייחודי ביכולות הייצור שלו ומהווה יכולת מרכזית ביכולות הארגון לייצר אמצעי לחימה רקטיים ברצועה.

בנוסף, נתקפה מפקדת גדוד בוריג' של חמאס ובה אתרי יצור אמצעי לחימה של הארגון. כמו כן נתקף מתחם צבאי בתל אלוהוא המשמש את הכוח הימי של הארגון לאימונים ומספר מתחמים צבאיים בג'בליה, שג'אעיה ומתחם נוסף בתל אלוהוא.

photo_2019-05-04_20-32-23

במקביל נתקפו שני מתחמים צבאיים משותפים לחמאס ולגיהאד האיסלמי פלסטיני בבית להיא. התקיפות בוצעו בתגובה לירי תלול המסלול שמובילים ארגוני הטרור משטח רצועת עזה לעבר אזרחי מדינת ישראל.

צה"ל רואה בחומרה רבה את מתקפת הרקטות לעבר ישובים בשטח ישראל, נמצא במוכנות גבוהה וימשיך לפעול ככל שיידרש. עד כה תקף צה"ל כ-120 יעדי טרור ברחבי רצועת עזה.

תקיפת המנהרה היום:



0 תגובות